dowcip niezrozumiały dla Większości

– a wie pani Pani Sąsiadko, że Makowski stracił publiczną posadę
– co Pani mówi! a taki porządny człowiek był… co też się w tym Kraju wyrabia!
– no moja Kochana strach mówić… gorzej jak za Komuny.
– a Pani to niech nie narzeka co za Komuny było moja Kochaniuteńka! nie każdy miał to szczęście i był kierownikiem sklepu mięsnego! oj! nie każdy…
– ja Pani nie wypominam…
– a czego niby?!?
– a…
– no żesz Ty cholero jed…
– …!?!
– …
– …

5 comments on “dowcip niezrozumiały dla Większości”

  1. Terror Żądów Tuska staje się nie do Zniesienia.

  2. byłem tu; i wszystkich spisuję…

  3. oj Prosze Pana to nie ja to napisalem tylko Smoczek.
    a w zasadzie z Kolegą bo on ledwo co pisze.
    niech się Pan nie obraża i nie skarży!

  4. Somehow i missed the point. Probably lost in translation :) Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Daimio.


Dodaj komentarz